piątek, 28 października 2016

Nowości kosmetyczne wrzesień- pażdźernik

Hejka wszystkim!

Dzisiaj zapraszam Was na post, w którym przedstawię moje nowości kosmetyczne z miesięcy: wrzesień-paźdzernik.

Październik to miesiąc obfitujący u mnie w nowości kosmetyczne, wrzesień trochę mniej, ale udało się coś wygrać i coś dostać na urodziny ;)

 

 

 

Na początku września Pan Lakier organizował konkurs na instagramie związany z powrotem do szkoły, a oto jakie cuda udało mi się wtedy wygrać:



 29 września miałam urodziny i dostałam wtedy: pędzle Hakuro ( i 1 z BeautyCrew), mini gąbeczki do makijażu W7, zestaw Hean; mascara+błyszczyk i paletkę cieni od Maeup Revolution- Chcolate Vice.



 Następnie zaczęły się promocje w Rossmannie-49%. Całe szczęście przy zakupach towarzyszył mi rozsądek. Oto co kupiłam na 1 tygodniu promocji:




Następna część- oczy:

 


I ostatnia- produkty do makijażu twarzy:

 



W weekend zniżek zahaczyłam też o Golden Rose i zakupiłam:

 



W Laboo postawiłam na nowość- wodę różaną z Bielenda i uwielbiane przeze mnie maseczki, również tej samej firmy:




Jasna sprawa, że nie mogło tu zabraknąć cudownych mydełek:

 



 Od firmy Molllon dostałam 5 lskierów, baze, top i odżywkę do testowania. Efekty pracy z tymi lakierami mogłyście już zobaczyć na instagramie, ale poświęcę im oddzielny post również tutaj- na blogu.

 



 Dzięki Verona dostałam kosmetyki Ingrid do makijażu. Jestem aktualnie na etapie ich testowania , także i o nich wkrótce pojawi się recenzja:




W tym tygodniu spotkała mnie bardzo miła niespodzianka, a konkretnie dostałam od       Kosmetyki z Ameryki paczkę testerów:



 Są i uwielbiane przeze mnie lakiery Sophin; nowe kolory, lakier przyspieszający wysychanie lakieru i odżywka.




15 pażdzernika miałam okazję być na 5 urodzinach Elfa Pharm (jutro będę walczyła z postem z tego spotkania, a walczyła ponieważ raz cały tekst i wszystko już mi przepadło). Na wstępnie otrzymałyśmy 5 top produktów tej firmy:




Następnie dostałyśmy możliwość przetestowania produktów z serii Atopy Tolerance:


 

Obiecuję zarówno Wam, jak i sobie, że post ze spotkania Elfa Pharm na dniach pojawi się na blogu. Szkoda by było nie uwiecznić tak wspaniałego wydarzenia na blogu. Mam pewne problemy, ale stanę na głowie, a dam radę go zrobić :D

Jak widzicie ''trochę'' tych nowości mam, a więc spodziewajcie się w najbliższym czasie większej ilości recenzji.

 Jak tam u Was z promocją w rossmannie? ;)


17 komentarzy:

  1. Masa cudowności :) Oby jak najlepiej Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład z ingrid uwielbiam :) na promocji w rossmannie poszalałam, jeszcze cocolita ma kupon rabatowy 20% na kosmetyki Makeup Revolution i tez zamówiłam "kilka" rzeczy. Do konca roku musze dać sobie spokoj z kupowaniem, bo za duzo rzeczy sie nazbierało w przeciągu miesiąca :D
    Post jak zawsze świetny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak widziałam część Twoich zakupów i czekam na kolejne <3

      Usuń
  3. Ale kosmetyków :D Miłego testowania nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości. Uwielbiam pędzle Hakuro! Buziaki :*

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, same super rzeczy! zazdroszczę :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle cudownosci, ze az nie wiem do czego mam sie odniesc ;o WOW!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami do skóry atopowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo dobre, niebawem pojawi się recenzja tej serii, szczególnie pokochałam krem pod oczy :)

      Usuń
  8. Bardzo dużo kosmetyków, ja nie kupowałam na promocjach w Rossmannie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie sama nie wiem kiedy tyle uzbierało się tych kosmetyków :D

      Usuń